Luotu maailma sikin sokin

Raamattukurssi 1. Mooseksen kirjasta perjantaina ja lauantaina 22. ja 23.4.

Tiedote 19.4.2016

Luotu maailma sikin sokin
Raamattukurssi 1 Mooseksen kirjasta

Aika: pe 22.4. klo 17–21 ja la 23.4. klo 10–17
Paikka: Karjasillan kirkko, Nokelantie 39

Uutisväylä avautuu ja eteemme vyöryy vallitseva maailmantilanne.  Monella tavalla maailma tuntuu olevan sikin sokin. Monien mielestä ihmiskunta on jalostunut vuosituhansien aikana ja tullut sukupolvi sukupolvelta viisaammaksi, kun luonnontiede ja teknologia kehittyvät hyvää vauhtia. Mutta miksi niin monen ihmisen on silti paha olla? Mikä on mennyt vikaan maailmassa, jonka Jumala alun perin tarkoitti kaikille hyväksi paikaksi elää?

Raamatun alkukertomukset tarjoavat monia näkökulmia ja selityksiä ihmiselämän tärkeisiin kysymyksiin. Raamattukurssilla teologian lehtori ja Kansanlähetysopiston raamattulinjan vastaava, Jarkko Haapanen, avaa Vanhan testamentin alkukertomuksia alkaen luomisesta ja päätyen kertomukseen Babelin tornista. Kurssi tarjoaa hyvän mahdollisuuden päivittää omaa Raamatun tuntemusta Ensimmäisen Mooseksen kirjan alkulukujen (1-11) kautta.

Kaksipäiväinen kurssi on ilmainen ja sisältää materiaalin lisäksi iltapalan ja kahvin. Kurssille ei tarvitse ilmoittautua erikseen. Lauantaina tarjolla on myös 7 euron hintainen lounas. Lounasvaraukset pyydetään tekemään ennakkoon Minna Helaselle p. 044 0386966, jolta saa myös lisätietoa kurssista.

Kurssin järjestävät yhteistyössä Kansanlähetysopiston Oulun kurssipiste ja Karjasillan seurakunta.

Jarkko Haapasen opetuksia voi kuunnella aiheeseen liittyen myös netistä osoitteesta
www.avaimia.net/jumalan-valinta-jarkko-haapanenLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2016-04-19 12:11:58.0