Haluatko antaa aikaasi toisten hyväksi?

Palveleva puhelin hakee vapaaehtoisia!

palvelevapuhelin1_THUMB.jpg

Edellytämme sinulta kykyä vaitiolovelvollisuuden noudattamiseen tällä hetkellä tasapainoista elämäntilannetta mahdollisuutta päivystää 3-10 tuntia / kk.

Valmennamme vapaaehtoiset päivystystehtäviin. Keskusteluavun kanavina ovat puhelin, netti, chat ja kirje. Työtä tehdään itsenäisesti, mutta päivystäjät kuuluvat alueellisiin ryhmiin, jotka tapaavat säännöllisesti työnohjauksen ja jatkokoulutuksen merkeissä.

Kirkon keskusteluavun Palvelevaan puhelimeen tuli  yli 201 000 soittoyritystä vuonna 2015. Näistä noin 40 prosenttiin pystyttiin vastaamaan. Keskusteluissa puhutaan tavallisimmin ihmissuhteista, yksinäisyydestä, terveyden ja sairauden kysymyksistä sekä elämän mielekkyydestä.

Päivystystyötä tehdään yli 40 paikkakunnalla eri puolilla Suomea, tervetuloa mukaan!

Lisätietoa Palvelevan puhelimen Oulun toiminnanjohtajalta Mari Tuokkolalta, p. 040 502 5010, mari.tuokkola@evl.fi

2016-02-08 10:56:00.0