Oulun hautausmaiden kesätyöpaikkojen haku on käynnissä

Oulun evankelisluterilaiset seurakunnat tarjoavat kesällä 2019 noin 130 kesätyöpaikkaa, jotka sijoittuvat seurakuntien hautausmaille.
Ylikiimingin hautausmaa

Kuva on Ylikiimingin hautausmaalta. Kuvaaja: Rebekka Naatus

Viherrakentamiseen ja hautausmaiden kunnossapitotöihin toivotaan työhakemuksia 17 vuotta täyttäneiltä ulkotöissä ja vaihtelevissa sääolosuhteissa viihtyviltä henkilöiltä. Perustyötehtäviin kuuluvat hautausmaiden kesäaikaiset hoitotyöt kuten haravointi, nurmikon leikkuu, käytävien kunnostaminen sekä kukkien istuttaminen ja hoito. Työt kestävät noin kuukaudesta viiteen ja puoleen kuukauteen.

Hakuaika päättyy maanantaina 18.2.2019 kello 15. Lisätietoja ja sähköinen hakulomake löytyvät Oulun ev.lut. seurakuntien osoitteesta  www.oulunseurakunnat.fi/rekry. Kesätöitä koskevat tiedustelut rekry.hautauspalvelu.oulu@evl.fi.

Oulun seurakuntayhtymä vastaa Haukiputaan, Kiimingin, Oulun, Oulujoen, Oulunsalon, Ylikiimingin ja Yli-Iin hautausmaiden hoidosta. Hautausmaiden kokonaispinta-ala on noin 52 ha ja hoitosopimushautoja on noin 7500.

Julkaistu 11.2.2019

Tue Feb 12 09:41:00 EET 2019