Oulugospel soi pyhäinpäivän aikaan

Gospel soi Oulussa jälleen marraskuun ensimmäisenä viikonloppuna. Oulugospelin monipuolinen kattaus sisältää tänä vuonna rockia, poppia, punkkia, räppiä ja folkkia.

Kuvassa on Oulugospelin tämän vuoden juliste.

Oulugospelin lipunmyynti on alkanut.

Konserttisarja käynnistyy perjantaina 2.11. kello 21 ravintola Rauhalassa (Mannenkatu 4) Mika Nuorvan pop-rock-keikalla.  Lauantaina 3.11. kello 12 Pohjankartanon koululla (Leevi Madetojan katu 1) konsertoivat elävällä musiikilla höystettyä räppiä esittävä NNS sekä raikas ja energinen punk-pop-yhtye Park 7. Illalla kello 18 Pohjankartanon lavalle nousevat rock-yhtyeet kls. ja SAVE,  konsertti on loppuunmyyty.

Lauantain konserttitarjonta päättyy kello 21 räppäri MC Hegulin ilmaiskonserttiin Keskustan seurakuntatalolla (Isokatu 17).

Sunnuntaina 4.11. kello 12 Pohjankartanossa kuullaan Suomi-gospelin historian tunnetuimpiin yhtyeisiin kuuluvan Bass’n Helenin akustinen nostalgiakonsertti. Sunnuntain toinen esiintyjä on vallattomasta lavaesiintymisestä ja vangitsevasta tarinankerronnasta tunnettu Valma & Varsinaiset, jonka pop-folk -vaikutteisissa lauluissa elämää pohditaan pintaa syvemmältä, kipeitä aiheita kaihtamatta.

Musiikin lisäksi Oulugospel tarjoaa tänä vuonna myös sirkusta. Sirkustaiteilija Oskar Raskin meditatiivinen sooloteos Nomadi kumpuaa ikiaikaisista kysymyksistä – kuka minä olen ja miksi olen? Kaikille avoin ja ilmainen esitys alkaa perjantaina 2.11. kello 19 Pyhän Luukkaan kappelissa (Yliopistokatu 7).

Tapahtuman ohjelmaan voi tutustua osoitteessa www.oulunseurakunnat.fi/oulugospelLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Konserttiliput maksavat 15 euroa/konsertti. MC Hegulin konserttiin on vapaa pääsy.

Julkaistu (päivitettynä) 2.11.2018

2018-11-02 14:55:00.0