Seurakuntavaalit 2018: ehdokaskuvaus 1.6.–22.9.2018

Vaaliviestintää varten seurakuntavaaleissa ehdolle asettuva voi käydä valokuvassa. Kuvaa käytetään äänioikeutetuille lähetettävässä kuvallisessa ehdokaslistassa ja muussa vaaliviestinnässä, esimerkiksi Rauhan Tervehdys -lehdessä. Kuvaus on ehdokkaalle maksuton.

valokuvaus_Lukkari_S.png

Valituksi tulleen kuva tallennetaan Kirkon kuvapankkiin ja sitä voidaan käyttää vaalien jälkeen Oulun seurakuntien viestinnässä, kuten verkkosivuilla yhteystietojen yhteydessä. Käymällä valokuvassa ehdokas antaa Oulun seurakunnille luvan käyttää kuvaa. Kaikki kuvat säilytetään vaalikauden ajan.

Valokuvaus Fotomyllyssä 1.6.–22.9., ehdokas, varaa aika kuvaukseen!

Ehdokkaalla on mahdollisuus käydä vaalia varten valokuvauksessa 1.6.–22.9.2018 Fotomyllyssä, joka sijaitsee Oulun keskustassa:

Fotomylly, Pakkahuoneenkatu 9, Oulu

Avoinna ma­–pe kello 9–17, la suljettu.

Varaa kuvausaika: p. 08 311 3834

Ilman ajanvarausta ei voi mennä kuvaan. Muistahan kertoa, että olet tulossa seurakuntavaalikuvaan.

Käymällä valokuvassa ehdokas antaa Oulun seurakunnille luvan käyttää kuvaa. Muita kuvia emme valitettavasti voi käyttää Oulun seurakuntien vaaliviestinnässä eli jos ehdokas haluaa kuvan vaalikirjeeseen, hänen tulee käydä valokuvassa.

Ehdokkaan oma kuva on ladattavissa täältä sivulta 25.9. alkaen >>

(Julkaistu 29.5.2018)