Tutut ihmiset kertovat toivevirsistään yhteislauluillassa

Oulun tuomiokirkossa järjestetään perjantaina 6.4. kello 19 Toivevirteni-yhteislaulutilaisuus. Tilaisuudessa yhdeksän työnsä kautta tutuksi tullutta henkilöä kertoo itselleen tärkeästä virrestä. Virsi lauletaan esittelyn jälkeen yhdessä yleisön kanssa.
Kuvassa on avoinna oleva virsikirja.

Omasta toivevirrestään tulevat kertomaan taiteilija Minna Immonen, Teuvo Pakkalan koulun rehtori Jari Kestilä, Oulun yliopiston vararehtori Taina Pihlajaniemi, tuomiorovasti emeritus Heikki Karvosenoja, projektipäällikkö Anne-Maria Takkula (Auta Lasta ry, Lapsirikas-hanke), kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Juha Hänninen, Oulun energian toimitusjohtaja Juhani Järvelä, kaupungin vanhustyön johtaja Anna Haverinen ja Oulun Osuuspankin toimitusjohtaja Timo Levo.

Tilaisuuden juontaa Oulun tuomiokirkkoseurakunnan kappalainen Jyrki Vaaramo ja urkurina toimii tuomiokirkkoseurakunnan kanttori Henna-Mari Sivula. Tilaisuudessa kerätään kolehti yhteisvastuukeräykselle.

Aikaisemmin järjestetyt toivevirsitilaisuudet ovat keränneet satoja kävijöitä. Jyrki Vaaramon mukaan ihmisiä kiinnostavat sekä toivevirsistään kertovien ihmisten tarinat että mahdollisuus laulaa yhdessä.

”Toivevirren esittelijöillä on muutama minuutti aikaa kertoa, miksi juuri tämä virsi on heille merkityksellinen. Luvassa on mielenkiintoisia kertomuksia elävästä elämästä,” Vaaramo lupaa.

Julkaistu 29.3.2018.

2018-03-29 11:58:00.0