Raamattuluennolla pohditaan miten luottamus Jumalaan syntyy ja rakentuu

Perjantaina 10.11. Karjasillan kirkolla pidettävällä luennolla Kaisa ja Timo Tuikkanen johdattelevat aiheeseen "Elämää suurempi luottamus", jossa pohditaan Raamatun valossa sitä mistä luottamus syntyy, miten vastaamme kun Jumala puhuttelee ja kutsuu ja mitä sitoutuminen suhteeseen Jumalan kanssa merkitsee. Luennolla kysytään myös miten kohtalousko ja johdatus eroavat toisistaan.
Kaisa ja Timo Tuikkanen

Kaisa ja Timo Tuikkanen toimivat Kansan Raamattuseuran julistustyöntekijöinä. Kokkolalaislähtöisen pariskunnan koti on ollut Imatralla jo 16 vuotta. Kaisa on pastori ja opettaja, Timo puolestaan diakoni. Työtehtävät Kansan Raamattuseuralla vaihtelee raamattuopetuksesta koulu- ja laitosvierailuihin, konserteista jumalanpalveluksiin ja yhteislaulutilaisuuksiin.

Liikkuva työ Kansan Raamattuseuran palveluksessa vie Itä-Suomen seurakuntien lisäksi eri puolille Suomea. Työssään he haluavat tuoda toivoa, lohtua ja viestiä anteeksiantamuksesta paitsi sanoin myös sävelin. Musiikki onkin vahvasti mukana ja osa heidän työtään. Pariskunta julkaisi kesällä 2017 järjestyksessään kolmannen äännitteen Iloa ja ikävää (Päivä Oy).

Raamattuluennolla paneudutaan luottamuksen ja Jumalan kutsun teemaan raamatunhenkilöiden edesottamuksista käsin - kuinka he aikoinaan heittäytyivät Jumalan lupausten ja kutsun varaan.

Raamattuluento alkaa klo 17.30. Luennon jälkeen tarjolla on kahvia ja teetä. Luennon järjestää Kansan Raamattuseura yhdessä Karjasillan seurakunnan kanssa.

Fri Oct 20 17:22:23 EEST 2017