Kappalainen Satu Kreivi-Palosaaren virkaanasettaminen 17.9.

Kappalainen Satu Kreivi-Palosaari asetetaan virkaan Oulujoen kirkossa sunnuntaina 17.9. klo 10 alkavassa messussa.
Kappalaisen virkaanasettaminen

Diakonian ja lähetyksen kappalainen Satu Kreivi-Palosaari asetetaan virkaan messussa, jonka aihe on kiitollisuus.

Virkaan asettamisen toimittaa lääninrovasti Juhani Lavanko, messun liturgina toimii vs. kirkkoherra Antti Leskelä, saarna Satu Kreivi-Palosaari. Avustajana on diakonissa Anu Fedotoff. Mukana lapsikuoro Mido sekä Oulujoen kirkkokuoro, kanttorina toimii Sanna Leppäniemi. Tekstinlukijoina ovat Eija Kreivi-Kangas ja Haider Mutar.

Messun jälkeen on juhla ja kiitollisuuden ateria Myllyojan seurakuntakodilla.  Juhlassa on mukana muun muassa Hymyreput-kuoro. Turvapaikanhakijat avustavat tarjoilussa.

Tue Aug 29 14:42:00 EEST 2017