Oulugospel raikaa jälleen marraskuussa

Oulun ev.lut. seurakuntien perinteinen Oulugospel järjestetään 3.–5.11.  Suomen vanhimpiin lukeutuvan gospeltapahtuman esiintyjinä ovat tänä vuonna muun muassa Jarkko Martikainen, Ida Elina ja Mikaveli.
Oulugospel 2017 -logo

Monipuolista musiikkia tarjoava Oulugospel alkaa perjantaina messulla, jonka jälkeen tapahtuma jatkuu rap-artisti Mikavelin keikalla. Perjantai-iltana ohjelmassa on nuortenilta.

Lauantaina esiintyvä Park 7 on kristillinen pop punk -bändi. Park 7:n jälkeen esiintyy suomalainen pop-yhtye GFM. Lauantai-iltana musiikkitarjonnasta vastaavat Gospostolit ja SAVE.

Oulugospel huipentuu sunnuntaina huippuartisti Jarkko Martikaisen keikkaan. Hänet tunnetaan paitsi soolourastaan, myös YUP:n laulaja-kitaristina. Sunnuntaina lavalla nähdään myös Ida Elina, moderni popkanteletar ja kultaisella lauluäänellään hurmaava laulaja-lauluntekijä.

Ennakkolipunmyynti Oulugospeliin alkaa 1.9.2017.

Tarkan ohjelman ja lisätietoja esiintyjistä löydät osoitteesta http://www.oulunseurakunnat.fi/oulugospelLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lisätietoja:

Esa Rättyä, nuorisomuusikko / Oulun ev.lut. seurakunnat, p. 040 574 7125, esa.rattya@evl.fi

Jii-Pee Nyyssönen, nuorisotyönohjaaja / Kiimingin seurakunta, p. 044 788 4058, jii-pee.nyyssonen@evl.fi​

Thu Jun 22 12:34:01 EEST 2017