Kuvaa kirkko!

Osallistu Oulujoen kirkon kuvakisaan
Kuvassa Oulujoen kirkon yksityiskohta kameran läpi katsottuna.

Kaatosade, aamuinen Oulujoki, kesäyön hämy... Ota kuva, jossa näkyy Oulujoen kaunis puukirkko. Lähetä meille ottamasi valokuva ja osallistu kilpailuun! Raadin valitsemat kolme parasta valokuvaa palkitaan 200 euron, 150 euron ja 100 euron lahjakorteilla oululaiseen Digitarvikkeeseen.

Kuvassa tulee näkyä Oulujoen kirkko tai osia siitä, kuva voi olla kirkon sisältä tai ulkoa. Kilpailuun voi osallistua lähettämällä kuvan 31.8.2017 mennessä sähköpostilla osoitteeseen oulujoki.diakonia@evl.fi. Kilpailu on avoin kaikille.

Voittajan valitsee raati, jonka jäseninä ovat Pohjoisen valokuvaskeskuksen toiminnanjohtaja Alla Räisänen, arkkitehtuurivalokuvaaja llpo Okkonen, pastori Satu Kreivi-Palosaari, valokuvaaja ja tiedottaja Sanna Krook sekä diakoniatyöntekijä Anu Fedotoff.

Voittajakolmikon kuvista (ainakin yhdestä) tehdään adressi Oulujoen seurakunnalle, adressia myydään diakonian ja lähetystyön hyväksi. Voittajakuvia voidaan käyttää myös muuhun Oulun seurakuntien viestintään.

Kuvan tulee olla otettu 1.1.2016–31.8.2017 välillä. Siis jos kameran muistikortilla odottaa jo upea otos viime vuodelta, silläkin voi osallistua kilpailuun!

Kisan ohjeet löytyvät Oulujoen seurakunnan sivuilta.

Julkaistu 17.5.2017

2017-05-17 08:29:01.0