Global Action - toimintaa paremman maailman puolesta

Global Action on nuorille aikuisille ja työikäisille suunnattua kristillistä toimintaa, jonka tavoitteena on globaali oikeudenmukaisuus ja kokonaisvaltaiseen lähetystyöhön osallistuminen. Ryhmä tarjoaa monipuoliset mahdollisuudet tukea ja tutustua lähetys- ja kehitysyhteistyöhön.
afrikkalaisia lapsia_uutiskuva_THUMB.jpg

Global Action -ryhmän toiminta on vapaaehtoisvetoista ja ryhmän itsensä suunnittelemaa ja toteuttamaa. Samalla se on myös seurakuntien toimintaa, jota Suomen Lähetysseura tukee. Toiminnassa nousevat esille erilaiset teemat kuten reilu kauppa, eettiset vaatteet, luomakunta ja ympäristöajattelu, ihmiskauppa, rauha, vastuullinen matkailu, uskontodialogi, ekumeniikka ja kirkko maailmassa.

Ryhmä aloitus on lauantaina 14.1. klo 14 Karjasillan kirkossa. Ensimmäisellä kerralla suunnitellaan tarkemmin tulevaa toimintaa. Mukana on silloin myös Anne Viljanen Suomen Lähetysseurasta.

2017-01-09 11:02:00.0