Sotaveteraanikuoron perinteinen joulukonsertti

Konsertti kuullaan 26.11. Oulujoen kirkossa ja 11. 12. Karjasillan kirkossa.
Karjasillan_kirkko_S.jpg

Jo perinteeksi muodostunut Oulun sotaveteraanikuoron joulukonsertti  pidetään ensimmäisenä adventtisunnuntaina 27. marraskuuta kello 16 Oulujoen kirkossa sekä kolmentena adventtina 11. joulukuuta Karjasillan kirkossa.

Sotaveteraanikuoron toiminnassa on mukana lähes 60 aktiivista kuorolaista, joukossa vielä muutamia yli 90-vuotiaita sotaveteraaneja. Pääosa laulajista on sotiemme veteraanien perinteitä jatkavia sota-ajan lapsia tai sotaveteraanien poikia. Tänä vuonna kuorolla on täyttynyt kolmaskymmenes toimintavuosi.

Kuoroa johtaa Mihkel Koldits, urkusäestyksestä vastaa Rauno Rännäli. Lisäksi mukana on jälleen Oulun NMKY:n puhallinorkesteri Vaskiveikot, joka Mauri Kinnusen johtamana säestää myös joululaulujen yhteislaulua puoli tuntia ennen konsertin alkamista. Oulujoen kirkkoherra Satu Saarinen puhuu.

Sotaveteraanikuoron joulukonserteissa on aiemmin kannettu kolehti sotaveteraanien hengelliseen toimintaa. Konserttiin on vapaa pääsy. Kirkon ovella myydään käsiohjelmia, hinta 10 euroa.

Wed Nov 16 15:40:00 EET 2016