Hohde-kuoro (Ylikiimingin kirkkokuoro)

Kuoro: Hohde-kuoro toimii Ylikiimingissä Ylikiimingin kirkkokuorona. Kuoron nimi kuvaa kuoron valoisaa ja iloista asennetta. Nimi juontaa juurensa myös Ylikiimingin kirkon tornista, jonka huipulla loistaa tähti perinteisen ristin sijaan. Me loistamme! Kuoro on rempseä ja iloinen. Suhtaudumme laulamiseen valoisasti, mutta vaativasti - kunnianhimolla.

Harjoitukset: Kuoro harjoittelee 21.8.2019 alkaen keskiviikkoisin klo 18.30–20.30 Ylikiimingin seurakuntatalolla. Kuorolaisilta edellytetään musiikin perusosaamista ja nuotinlukutaitoa sekä aktiivista ja säännöllistä osallistumista yhteisiin harjoituksiin ja tarvittaessa oman äänen järjestämiin stemmaharjoituksiin. Ohjelmassa on myös vähintään kerran vuodessa viikonloppuleiri.

Esiintymiset: Kuoro esiintyy useita kertoja vuodessa jumalanpalveluksissa ja messuissa, sekä erilaisissa tapahtumissa ja konserteissa. Omia konserttejamme ovat joulukonsertti sekä kevätkonsertti.

​Ohjelmisto: Ohjelmisto sisältää monipuolisesti sekakuorolle sovitettua hengellistä ja kirkkomusiikkia sekä kansanlaulumusiikkia, mutta myös asteen verran viihteellisempää musiikkia.

Johtaja ja yhteyshenkilö: Tuomo Rahko, puh. 040 7300 408.