Valakia

Kenelle ja milloin: Valakia on sekakuoro, joka on tarkoitettu aikuisille jo hiukan kuorolaulua harrastaneille. Tällä hetkellä ikähaitari liikkuu 38-75 vuoden välillä. Harjoitukset ovat kerran viikossa torstaisin klo 18-19.30 Hintan seurakuntatalolla. Kuoroon otetaan uusia laulajia koelaulun kautta.

Tavoite, ohjelmisto ja muuta tietoa kuorosta: Kuoron ohjelmisto koostuu enimmäkseen 3 - 4-äänisestä uudemmasta hengellisestä musiikista. Kuoron tavoitteena on toimia yhdessä iloiten seurakuntaelämän parhaaksi laulun lahjan avulla.

Kuoro on hyvätasoinen ja se soi kauniisti. Kuorotyöskentely pohjaa vahvasti huolelliseen äänenmuodostukseen.

Kuoroharjoitusten lisäksi vietämme yhdessä pikkujouluja ja pidämme välillä kuoroleirejä.

Esiintymiset: Kuoro avustaa pääasiassa messuissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Se järjestää myös omia konsertteja. Kuoro on tehnyt esiintymismatkoja mm. Tallinnaan ja Tukholmaan.

Tule rohkeasti mukaan iloiseen ja rentoon joukkoomme etsimään itsestäsi ääntä, joka kasvaa ja vahvistuu!

Johtaja ja yhteyshenkilö:  Sanna Leppäniemi, p. 040 7400 511