Karjasillan kirkkokuoro

Karjasillan kirkkokuoro on tarkoitettu kuorolaulusta kiinnostuneille aikuisille. Tavoitteena on, että jokainen kuoroon tullut pääsee kokemaan moniäänisyyden rikkauden, löytää paikkansa kuorossa ja seurakunnassa yhdessä laulamisen kautta. Kuoron ohjelmisto koostuu monipuolisesta kirkkomusiikista, hengellisistä lauluista ja sekakuorolauluista – esiintymistilaisuudet huomioiden.

Esiintymisiä on noin kerran kuukaudessa. Kuoro osallistuu jumalanpalveluksiin ja muihin seurakunnan tapahtumiin, kuten palvelutalojen hartauksiin sekä järjestää omia iltamusiikkeja ja konsertteja. Viikonlopulle sijoittuvia kuoroleirejä tai -päiviä pidetään vuosittain. Valtakunnalliset kirkkomusiikkijuhlat ovat keskeinen tapahtuma kuoron tapahtumakalenterissa.

Uusia laulajia otetaan kuoroon mukaan koelaulun kautta.

Lisätietoa: Kanttori, kuoronjohtaja Riitta Ojala, p. 044 3161435, riitta.k.ojala@evl.fi

Karjasillan kirkkokuoro