Nuorten telttaleiri

Henkilö istuu sup-laudalla.

Rokuan leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Nuorten telttaleiri on Oulun ja Iin seurakuntien rippikoulun käyneille nuorille tarkoitettu leiri.

Nuorten telttaleirillä majoitutaan teltoissa ja ulkoillaan paljon. Pelaamme PaintBallia, laskeudumme vaijerilla Pookivaaran palotornista, seikkailemme, askartelemme, saunomme ja uimme. Leirin ohjelma on väljä ja leiriläiset saavat itse valita, mihin toimintoihin osallistuvat.

Hinta: 23€ sis. matkat, majoituken teltoissa, ruuat ja vakuutuksen leirin ajalle. (Lasku tulee leirin jälkeen sähköpostiin)

Leirille lähdetään perjantaina n. klo 17 ja paluukyyti lähtee sunnuntaina Rokualta n. klo 14.

• Nuorille Nuorille

Järjestäjä

Haukiputaan seurakunta, Karjasillan seurakunta, Kiimingin seurakunta, Oulujoen seurakunta, Oulun tuomiokirkkoseurakunta, Oulunsalon seurakunta, Tuiran seurakunta