Selkokielinen viittomakielinen messu

su 23.9. kello 14.30

Palvelukeskus Runola, os. Tuulaakitie 2

Viittomakielellä toimitettu messu.

Tervetuloa yhteiseen messuun Runolan asukkaiden kanssa. Voit osallistua asukkaiden kanssa kahville ennen messua klo 14.


Järjestäjä

Kaikki seurakunnat

Katso myös

su 18.11. klo 14.30

Palvelukeskus Runola os. Tuulaakitie 2.

Viittomakielinen messu

Viittomakielinen selkokielinen messu.
ti 20.11. klo 13.00

Palvelukeskus Runola, Tuulaakitie 2.

Raamattupiiri

Raamatun tekstien pohdintaa kirkkovuoden aiheen mukaan.
su 25.11. klo 10.00

Oulun tuomiokirkko

Kolmen polven messu

Saarna Matti Pikkarainen ja liturgia Satu Saarinen. Kanttorina Lauri-Kalle Kallunki. Mieskuoro Weljet, johtaa Jere Tahkola. Ynnin Poikakuoro, johtaa Mihkel Koldits. Messun jälkeen maksuton lounas sekä Tuomas Kurttilan luento Keskustan seurakuntatalo,Isokatu 17. Messusta lähetys www.virtuaalikirkko.fi