Lauluyö

Suvelan leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Laula koko Nuoren seurakunnan veisukirja 2015 läpi yhdessä yössä

Nuorille suunnattu Lauluyö -tapahtuma/leiri.

Laulaminen alkaa kirjan ensimmäisestä laulusta klo 18 ja päättyy sitten kun viimeinenkin laulu on laulettu. Illan ja yön aikana muutamia hengähdystaukoja toki tarjolla.

Nyt sinulla on mahdollisuus laulaa tutut hittibiisit ja opetella iso kasa uusia mahtavia sävelmiä. Musiikista vastaa nuorten musaryhmä. Voit myös itse halutessasi hypätä soittamaan ja laulamaan illan aikana.

Voit ilmoittautua tapahtumaan joko leiriläiseksi eli yövyt Suvelassa. Silloin saat päivällisen, iltapalan ja aamupala. (Ilmoittaudu yllä olevasta linkistä).

TAI osallistujaksi laulamisen ajaksi ja lähdet kotiin sovitusti viimeistään laulamisen päättyessä noin klo 02-03. Illan aikana saat päivällisen ja iltapalan. Ilmoittaudu silloin tästä linkistä.

Tapahtumaan voi osallistua ke 9.5. klo 18-22 ilman ilmoittautumista. (esim. rippikoulumerkinnän haluavat)

Kaikki ilmoittautuneet saavat kirjeen ilmoittautumisen päättyessä. Mikäli joudut perumaan osallistumisen, ilmoita siitä pikimmiten Elisalle.

Nähdään siellä!

• Nuorille Nuorille