Jaetut eväät -jumalanpalveluspäivät 24.-25.3.2017 Oulussa

pe 24.3. klo 9.00 – la 25.3.

Jaetut eväät -tapahtumaan kutsutaan kaikkia seurakuntalaisia ja työntekijöitä, jotka ovat kiinnostuneet messusta ja jumalanpalveluksesta. Tervetuloa mukaan tekemään ja keskustelemaan, osallistumaan ja pohtimaan.

Seuraava Jaetut eväät -jumalanpalvelusfoorumi pidetään Oulussa 24.-25.3.2017.  Päivät sisältävät:

• Messuja
  • Alustuksia
  • Kanavatyöskentelyä
  • Seurakuntien hyvien käytäntöjen jakamista
  • Tapaamisia
  • Musiikkia
  • Iloisia ihmisiä, muiden mukana: Eero Huovinen, Jari Jolkkonen, Seppo Häkkinen, Mika Innanen, Kai Jantunen, Erja Oikarinen, Andrea Ciucci, Simo Lampela, Martin Modéus, Keijo Nissilä, Johanna Ojala-Haapala, Terhi Paananen, Raimo Paaso, Hanna Remes, Simo Peura, Matti Repo, Pia Rättyä, Samuel Salmi, Hans Stiglund, Kaija Tiirola, Kari Tiirola, Jaakko Tuisku, Teija Tuukkanen, Björn Vikström, Liisa Lahti, Helena Paalanne, Soili Pitkänen, CospelCovertajat..

Toivomme, että mukaan pääsevät seurakuntalaiset ja seurakuntien työntekijät, lapset, nuoret, aikuiset, ihmiset, joita yhdistää rakkaus messuun.  Jyväskylässä meitä oli melkein 600, joista kolmasosa muita kuin seurakuntien työntekijöitä.  Oulun päiville on ilmoittautunut 940 osallistujaa, joista 440 seurakuntalaista ja 500 seurakuntien työntekijää. Vielä mahtuu mukaan! Ilmoittaudu päivien nettisivujen kautta.

Klikkaa nettisivuille: www.jaetutevaat.fi

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Järjestäjä