Luonnonkauneutta ja kohtaamisia

Karjasilta-Kaukovainio alue on monipuolinen ja kehittyvä  asuinalue, jossa sukupolvet kohtaavat. Alue käsittää seitsemän kaupunginosaa (Hiironen, Höyhtyä, Karjasilta, Kaukovainio, Lintula, Mäntylä ja Nokela).  Karjasillan kirkko on yksi alueen selkeimmistä maamerkeistä. Kirkko toimii monien konserttien ja erilaisten tilaisuuksien pitopaikkana.

Omalla tavallaan ainutlaatuiset kaupunginosat täydentävät toisiaan ja muodostavat yhdessä kokonaisuuden, joille yhteistä on välittömyys ja välittäminen. Tätä toivomme myös alueen ihmisten kokevan joka viikkoisissa messuissa, kirkkokahveilla sekä arkisin monissa kerhoissa, piireissä ja aamupuurolla. Tervetuloa mukaan!

MESSU SUNNUNTAISIN KLO 10
Messun jälkeen sinulla on mahdollisuus henkilökohtaiseen keskusteluun ja rukoukseen palveluvuorossa olevan vapaaehtoisen kanssa. Pappi on paikalla myös sielunhoitoa varten. Messun jälkeen voit jäädä myös vapaaehtoisten valmistamille kirkkokahveille.

Viikoittaista toimintaa alueella

Raamattu- ja lähetyspiiri joka toinen tiistai klo 14.30–15.30 Karjasillan kirkon seurakuntasalissa. Ryhmässä käydään läpi kirkkovuoden tekstejä ja kuullaan lähetystyön tuoreimpia kuulumisia kirjeiden ja hankeraporttien kautta.

Yhteisöllinen aamupala torstaisin klo 9.30-10.30 Karjasillan kirkossa 1.12 asti. Vapaaehtoisten valmistama herkullinen aamupala on mukava, helppo ja kiireetön tapa aloittaa päivä. Aamupalalla on tarjolla puuroa, leipää ja leikkeleitä, sekä kahvia, teetä ja mehua. Aamupala on ilmainen.

Eläkeläisten kerho parillisten viikkojen torstai klo 13 Karjasillan kirkon seurakuntasali.

Välkehtivät rytmit -muskari torstaisin klo 10–10.30 Höyhtyän Välke asukastupa (Latokartanontie 1). Muskari on alle kouluikäisille lapsille ja vanhemmille. Muskarissa laulamme, soitamme ja kuuntelemme erilaisia lastenlauluja ja hengellisiä lauluja. Tule mukaan rytmien ja musiikin siivittämälle kertomusmatkalle. Muskari on maksuton. Ilmoittautuminen Marille 0405747109

Heleät rytmit -muskari tiistaisin klo 10–10.30 Kaukovainion kirjasto (Hiirihaukantie 4). Muskari on alle kouluikäisille lapsille ja vanhemmille. Muskarissa laulamme, soitamme ja kuuntelemme erilaisia lastenlauluja ja hengellisiä lauluja. Tule mukaan rytmien ja musiikin siivittämälle kertomusmatkalle. Muskari on maksuton. Ilmoittautuminen Marille 0405747109

Partioryhmien kokoontumiset Karjasillan kirkolla löydät Pohjolan PirteätLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja KelopojatLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Höyhtyän VälkeLinkki avautuu uudessa välilehdessä on yhteiskumppani seurakunnan kanssa. Välkkeeltä löydät lisää mielekästä alueellista toimintaa.