Diakoninen perhetyö

Lapsi- ja perhetyön diakoni Kari Rekilä

Isokatu 17, 90100 Oulu

Tukea lapsille ja perheille

Oulun seurakuntien yhteinen lapsi- ja perhetyö tukee lapsien ja vanhempien jaksamista arjessa. Diakoniatyöntekijään voi ottaa yhteyttä, kun haluaa keskustella luottamuksellisesti perheen kysymyksistä.  Syitä ottaa yhteyttä diakoniatyöntekijään voivat olla esimerkiksi hengelliset kysymykset, parisuhteeseen ja lasten kasvatukseen liittyvät kysymykset ja omaan talouteen liittyvät ongelmat.

Yhteistyötä

Oulun seurakuntien diakoninen lapsi- ja perhetyö järjestää yhteistyössä seurakuntien ja muiden toimijoiden kanssa ryhmätoimintaa, perheleirejä ja retkiä perheille, jotka tarvitsevat erityistä tukea.

Yhteistyötä tehdään seurakuntien lisäksi esimerkiksi lastensuojelun, päivähoidon, nuorisotoimen, Kajaanintullin erityiskoulun, muiden koulujen ja oppilaitoksen sekä järjestöjen kanssa.

Isä-lapsi-parkki

Yhteistä toimintaa isille ja lapsille. Lue lisää täältä.

Isä-lapsi-parkki on isien, isoisien ja lasten yhteinen paikka.
Kuva: Sanna Krook /Kirkon kuvapankki